winkalinn

såpp

Kategori: Allmänt

sådär ja nu har vi varit på bil och el och hämtat ut grejerna till lill golfen! så nu kanske den blir frisk :) bara roger hinner byta allt innan vi ska besikta den igen för han blir ju borta nu i minst 2 veckor :s
annars får jag väll göra det själv med mina stora fordonskunskaper ;p haha nä skojja bara!

imorrn blir det att fara till forsmark och vara där i helgen! och förhoppningsvis få köra lite med ny skotern ;) :D amanda ska oxå dit så då får jag träffa henne med :)

ja nu kom jag på en sak jag är irriterad på! radiotjänsten!! :@ jag fattar inte att man ska vara tvungen att betala över 500 kr i kvartalet till dom, spec inte när man är arbetslös och inte speciellt rik! jag ser typ ändå aldrig på 1an lr 2an! eller lyssnar på radio :p men tur att pappa är snäll så han sponsrar mig lite, för att han har nämligen "ingen" tv lr radio så han slipper betala ;p

skulle vart kul om amanda kunde tatt med sig polly till forsmark oxå så man fick träffa henne ;)



köra i helgen :D


Kommentarer

  • Dessan säger:

    Vi komm typ int å köra nå skoter i vinter, eftersom vi int kan va i huset :(

    2010-01-21 | 18:33:43
    Bloggadress: http://deessant.blogg.se/
  • Leifronja säger:

    Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

    2011-01-10 | 09:37:43
    Bloggadress: http://leifronja.blog13.com

Kommentera inlägget här: