winkalinn

22/1

Kategori: Allmänt

harlå! nu har jag ätit frukost och gjort lite grejer, ska börja packa lite snart men jag behöver nog inte ha med mig så mkt så det går nog ganska snabbt! Sen ska jag bara vänta på att Krille får sluta för jag ska åka med han till Forsmark :)

Jag kunde ha klivit upp 6 imorse om jag ville för då var jag vaken och ganska pigg, Roger skulle ju med bussen till Lycksele så då kunde jag inte sova när han klev upp :p men jag tänkte vad ska jag hitta på 6 på morgonen egentligen? så jag somnade om igen :p  men jag hoppas det går bra för Roger på hans första körlektion! ♥

Sitter och lyssnar på bra musiken dom spelar på Ztv, det är alltid bäst musik på morgonen på alla musik kanaler!

ha en bra dag! får se om jag kan skriva nått mer idag, tror inte pappa har trådlöst internet i forsmark!


pusshej leverpastej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: