winkalinn

21.25

Kategori: Allmänt

go kväll!

jag har nyss bytt virusprogram på min bärbara dator! för de jag fick med när jag köpte den skulle gå ut om 2 dagar :s så nu bytte jag till ett gratis program, jag tror dom är lika bra som de man betalar för! Känns ovärt att betala för ett virusprogram och sen kanske man får virus ändå och då är de ju som bortkastade pengar!

Krille har slutat jobba så han är här nu och nöter xbox. Kl 22 börjar ju Paradise Hotel, jag och Krille har blivit två PH nördar :o ;p haha! men de är ju faktiskt lite spännande att se vad dom hittar på ;)


Imorrn blire bio, det blir jag Krille och Moa som går, Krille fick ledigt från jobbet så han kunde oxå följa :) trevligt trevligt, det var ju ganska länge sen sist man såg bio!


Saknar Roger gör jag med men jag får ju träffa han snart igen så :)

Jag avslutar med bilder på ett par söta personer ! :) ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här: