winkalinn

14/1

Kategori: Allmänt

jag är pinknödiiig!! :s men krille står i duschen så jag måste nog vänta ett tag till! haha

roger sitter och nördar xbox, så jag tror jag ska nörda lite sims sen efter jag får pissa :p

jag och roger skulle gå en liten promenad idag men när vi gick utanför dörrn så märkte vi att det var ganska jävla kallt ute så de blev inte så lång promenad ;p men vi hann ta några fjant kort iaf :p


iiiiiih nu pinka jag snart på mig .. .. .. ...!


;)







stackars lilla golfen! :(

Kommentarer

  • Svenne säger:

    Spark ut han om han börja på bli en toamöbel!

    Han kan stå länge i dusch! Hm han kanske är en fisk?

    Jo för han fiskar ofta men får aldrig nån. Kanske ....nä just ja då skulle jag ju ochså vara en... trött är jag antagligen? Gonatt!

    2010-01-15 | 00:22:49
  • linn säger:

    haha nädå det är ingen fara! än så länge ;) haha jo du verka lite trött tro jag :p nu ska då vi å sova! godnatt

    2010-01-15 | 00:38:44

Kommentera inlägget här: