winkalinn

tisdag

Kategori: Allmänt

god dag!

imorse klev jag faktiskt inte upp förrän kl 6 ;) Rally golfen startade även denna morgon :P Man blir alltid lika glad när den startar utan problems :p

Idag har jag varit på AFA tills lunch. Där fick vi snickra lite :p bla ett tak till ett jakt torn och så gjorde vi några skyltar. Det var ganska kul, roligt att spika och skruva :p

Sedan efter lunch for jag upp till sjukan och hörde om praktikplats men dom fatta typ ingenting så imorrn ska jag ha P O lr Johan att prata med dom :p
Fast imorrn ska vi ju på studiebesök oxå! Tror de var på Rottne vi skulle, eller Råsunda ;p Minns inte :p
Så då får jag sovmorgonn till kl 8 :D :D


Nu ska jag och Roger snart fara en sväng till Lycksele så han får hämta ut sitt körkort :)






skyltarna vi skrev på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: