winkalinn

god afton

Kategori: Allmänt

har nyss ätit frukost/ middag, nudlar och coca cola, lätt spytt ;) mådde inte så bra inatt om jag säger så, får nog skylla det mesta på alkohol men tror även jag har fått en släng av magsjuka :/
så idag har jag legat hela dagen, klev upp kl 18 tror jag.

Men hade skit kul igår! iaf mestadels av tiden ;) Alltid kul å vara med Krille och Jeppe, och kusinerna såklart! Vi hade förfest här i lägenheten så de kom ganska mycket folk men trevligt folk vare så inget blev förstört som tur var, för då skull vi nog fått spö av mamma när hon kom hem ;)
Sen drog vi på lappis och där vare kuul, dansa mycket, än fast man inte är så duktig på typ styrdans och bugg så är det ändå roligt :)
Och självklart efter vi had vare där nån timme så tappa vi bort Krille! Man blev ju inte precis förvånad. Vi hitta han inte förrän vi satt inne på marios efter lappis had stängt då såg vi han gå förbi där utanför. Då hade han varit och vandrat genom hela arvidsjaur typ ;) Men vi fick då med oss han hem.


Nu ska jag sova snart men är inte särskilt trött då jag sov hela dan typ :p men måste ju upp å jobba en sväng imorrn..


Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: