winkalinn

monday

Kategori: Allmänt

har nyss dammsugat lägenheten! De var ju grus jävlart överallt! Nu komme Krille hit oxå han ska väll med bussen till Forsmark snart :)

Någon som har en byrå över? Skulle behöva en, mina kläder ligger vikta på sängen just nu och jag vet inte vars jag ska he dom?! Jag förstår inte hur jag fick plats med mina kläder förut?? Men jag kanske har lite mer kläder nu..

Ser lite tomt ut nu i min lägenhet, Roger hämtade sin soffa igår och byrå, varav jag behöver en ny :p Soffa har jag i arvidsjaur men jag måste bara få hit den på någe sätt!


Är ju ledig från jobbet idag förresten :) Nu är det bara 4 dagar kvar sen drar jag till Arvidsjaur (:

Ska nog gå ut och gå en liten promenad idag oxå, ser ganska skönt ut ute..

Hade bra :D

pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här: