winkalinn

monday night

Kategori: Allmänt

ikväll har jag varit med söt emma :) hon hjälpte mig med min kläd hög på sängen, vi rensade ut gammla kläder som jag aldrig använder och stoppade in det som gick i garderoben (: Men jag behöver nog fortfarande en byrå ;)
Sedan for vi ut och gick en sväng i Stora Storuman och sen for vi hem till Viggo där han och Stefan var. Spelade lite kort och sån tur som jag har så vann jag ju såklart ;p iaf en gång :p Så nu är jag hemma och ska gå och duscha snart, tror de blir att glo på lite svenska holywood fruar först ;) Maria Montazami ♥ ;p


Ja jag har nog fan tur i spel förresten, igår lura Krille mig att spela på nån jävla spela maskin på Bilisten, så jag satsade 20 kronor och vann 200 :P de va najs ;p

Tur i spel men otur i kärlek?? :p



i skoterpulkan :p



nyvakna? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: