winkalinn

torsdag idag

Kategori: Allmänt

har kanske fixat jobb nu om man har tur, pratade med eskil igår om att städa trappuppgångarna här i HSB husen, får veta den 7de om de blir nått :) de kanske inte är så mkt men de är ju pengar iaf! så hoppas, hoppas!

roger har fått nån bakar mani, han har bakat negerbollar typ 3 ggr nu på 2 veckor, så igår då han sa att han ville de bestämde vi oss för att göra kladdkaka istället, markus var här så vi bjöd han oxå. jag tyckte inte den blev så god för de var inge kladdig ;p men markus och roger verka då tycka om den för dom åt då upp typ hela xD
nä jag har typ blivit vindruve narkoman, d är så gottt ! :) och nyttigare än godis tror jag iaf ;p

nu ska jag ut å gå med geri, det är ju ganska så fint väder ute :)


pusshej ♥







 mmm :p

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag vill också kunna äta vindruvor!! :'(´Kom på den briljanta idéen att röda vindruvor innehåller mindre syra än gröna så jag kanske tål de bättre men inte. Idag är det 2 veckor sedan jag smaka och jag har fortfarande munsår :(

    2009-10-08 | 08:49:10
    Bloggadress: http://surname.blogg.se/

Kommentera inlägget här: