winkalinn

time to pretend

Kategori: Allmänt

idag har man inte gjort så mkt, lr egentligen så har jag och roger städat typ hela lägenheten och jag har äntligen fått in alla mina kläder från väskor in i garderoben och byrån, åsså håller vi på att tvätta kläder nu, har nyss diskat med så lite grejer har man ju ändå hunnit göra :P
geri ligger mitt på golvet och ser ledsen ut för roger gick nyss och ska byta tvätt så hon tror väll att han har lämnat hon här. ja just de vi var ut till sandhögarna och släppte geri där en sväng så hon fick springa och leka åsså bada hon lite, i iiiiiskallt vatten xD men hon gillare så :P

nä nu blire mys framför tvn :)

pusshej ♥



blåsigt vare :p



roger och geri :)

Kommentarer

  • du vet säger:

    förlåt inser nu vilket misstag ja en gång gjorde kommer att ångra de i resten av mitt liv............

    2012-11-14 | 05:22:23

Kommentera inlägget här: