winkalinn

städa städa städa !

Kategori: Allmänt

har aldrig varit med om en hund som lossar så mycket hår! igårkväll dammsuga roger lägenheten och nu imorse när jag klev upp så var det ändå stora högar med hår på golvet så det var bara att ta fram dammsugaren en gång till! men nu ska vi ju snart lämna tillbaks hon så då slipper vi allt hår :D det är ju kul att ha henne här men helst utan allt hår! :p sen har jag hunnit diska oxå men skura sparar jag nog tills vi kommer hem från lycksele ´så man slipper att hon hårar ner direkt efter ;p

ska snart sminka mig och så, kanske byta kläder, går i t-shirt och mjukisbyxor just nu ;) sedan när roger slutar jobba, därvid fyra kanske, så blir det raka vägen till lycksele. får se om det blir att gå ut på hotellet nån kväll men jag vet inte, har ingen aning om vem som har tänkt fara dit och inte :p så vi får väll se, imorrn blire väll iaf att gå ut på marknan en sväng och kika lite :)

om det är nån kändis som ska till lsle i helgen så kan ni ju höra ev er :)


pusshej ! ♥

 saknar skitfian (:

Kommentarer

  • Dessan säger:

    Det är samma här! Man dammsugar bort Kittys hår och sen är det fullt igen. Men men :) Hoppas du får de skojj i L.sele, det är ju typ alltid kul på marknan där har jag hört :)

    2009-09-26 | 18:18:36
    Bloggadress: http://deessant.blogg.se/
  • Emma säger:

    Det är inte hunden som lossar mycket utan det är Roger som fuskar när han dammsugar ;)

    2009-10-08 | 08:45:42
    Bloggadress: http://surname.blogg.se/

Kommentera inlägget här: