winkalinn

OH CRAP!

Kategori: Allmänt

asså jag har just gjort nått helt otroligt! jag har typ FÖRSTÖRT rogers favorit spel till xbox! :s men de var ju såklart inte meningen, jag skulle ju bara testa det, dum som jag är, och sen så låg de nån himmla laddningskabel till dosan på golvet som självklart skulle fastna i min fot och då rörde xboxet på sig åsså lät de cp konstigt och sen var skivan sönder! :(
en sak jag inte fattar är hur dom ha gjort xboxet så att man inte ens kan röra i det så går de sönder! de är ju cp stört! jag skulle då aldrig köpa ett sånt spel!
roger komme nyss hem och han blev inte så glad..... han sitter å svär som en jag vet inte vad..

får väll köpa ett nytt spel åt han ... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ jävla skit spel säg ja då ba!


hoppas ni har en bättre dag iaf !

pusshej


 r.i.p :/

Kommentarer

  • Dessan säger:

    Ajaj! Sånt där är inge kul :/ Men tänk så här, de där had lika gärna kunnat hända Roger själv. Det är klart han blir besviken, men han får inte bli arg på dig :) Säg att han ska tänka på stackars barnen i afrika, som int har nå spel alls ;)

    2009-09-30 | 22:08:05
    Bloggadress: http://deessant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: