winkalinn

besiktning

Kategori: Allmänt

idag kl 14.00 ska jag bsikta pappas bil, och jag vet knappt vars jag ska lr hur jag ska göra, läskigt :s men det finns väll förhoppningsvis snällt folk som kan hjälpa en där :p

nu börjar jag och roger faktiskt få det att se ut som en riktig lägenhet här och inte som ett bombnedslag, men det är för att det blev lite för mkt grejer här inne då både jag och han ska ha våra grejer här :P så vi har blivit tvugna att snöra ut lite grejer för att få plats med allt :p men men känns kul att ha en lägenhet ihop ändå :) ♥

jag har typ paniiik över mitt hår! jag vill inte vara blond längre, jag är så j**la less på de! jag säger då de, aldrig mer blond igen :p men nu har jag ju testat iaf och snart blir det brunt igen :D ♥♥

aja nu måste jag börja gå ut och leta fram varningstriangeln i bilen och ta fram bilbältena lr va de nu va xD  haha.


hare gött folket!

pusspuss


 ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: