winkalinn

snajs

Kategori: Allmänt

det är skit härligt väder ute! för er som inte vet de ;) har nyss varit ute och gått till stensele fram och tillbaka å de va jätte skönt :) de är soligt men ändå höst kallt :p haha

i helgen blire å fara till arvidsjaur, men först ska vi förbi slagnäs på fredag och gratta lill skruttan som fyller två år då! :D
får se om jag får fara och se på lägenheten mamma ska ha, för jag hann aldrig se den då dom var å kolla på den, men dom sa att den var jätte fin :) så nästa helg blir det flytt för mamma dit bort till norrbotten ;)

nä men nu ska jag gå och duscha en sväng!

ha de bra, pusshej ♥



 Tindra ca 1 och ett halft år :)


 liiten Tindra :p

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Innebär detta att man inte har så stor chans att stöta på dig i Tärna i fortsättningen?

    2009-10-01 | 20:25:26
  • Dessan säger:

    Vad kul för henne, hon kommer trivas där uppe. Cool Rider verkar ju stormtrivas =) jag har förresten köpt såna där vinterskor du lagt ut på bloggen tidigare =)

    2009-10-01 | 22:49:03
    Bloggadress: http://deessant.blogg.se/
  • linn säger:

    nö jag kommer nog inte vara så mkt i tärna men jag överger det ju inte helt ;) kommer va där och hälsa på nån gång :)



    har du köpt rosa sånna dessan? ;p

    2009-10-02 | 12:01:56
  • Emma säger:

    Himmel vad stor hon har blivit!!!! :O



    Alltså kan du hälsa på mig när du hälsar på din mor ;)



    Puss

    2009-10-08 | 08:43:48
    Bloggadress: http://surname.blogg.se/

Kommentera inlägget här: