winkalinn

söndag 8/11

Kategori: Allmänt

halåååååå, det var ett tag sen jag uppdaterade min kära blogg, som Dessan så snällt kommenterade ;)
nä men jag har inte bloggat så mkt på sistonde för jag har faktiskt, hör och häpna, Jobbat :p ska vara minst 6 veckor på konsum i Storuman ( jippie) nämen skönt att ha nått att göra och tjäna in lite casch ;p
Äntligen har jag en ledig dag imorrn, har jobbat hela helgen och så blir det två helger till framöver :/ men more money for me ;p 

såg nyaste Harry Potter filmen igår, lr dom två senaste för jag hade inte sett den heller :p iaf Hampus var här med, trevligt att träffa honom, han är ju farlig militär nu oxå xp 
Söt Älsklings Roger har städat hela lägenheten och möblerat om lite granna oxå idag medans jag jobbade, det uppskattades starkt :)  ♥

Träffade Hanna en sväng idag oxå medans hon väntade på hennes buss, trevligt trevligt! :)


Ha en mysig kväll alla!





tänker på dig skitunge, "smsaaa lr riiing" mig om du läser det här nån gång i ditt liv ;)

Kommentarer

  • Dessan säger:

    Roligt att du fått dig nått av fördriva dagarna med :) Du får gärna höra av dig om du ska till Umeå å julhandla eller nått, så kan vi ju göra det tillsammans :) Eller så kan vi ju dra en sväng till Skellefteå å shoppa där, roligt å gå omkring på lite andra ställen :) Hoppas allt är bra. Saknar att hitta på grejer, de e rätt ensamt här faktiskt :( Krams till min gumma

    2009-11-09 | 10:07:23
    Bloggadress: http://deessant.blogg.se/
  • Amäända säger:

    Jag läser din blogg typ varje dag men du uppdaterar ju aldrig. xD

    2009-11-10 | 09:51:23
    Bloggadress: http://bamwinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här: