winkalinn

piiinsamt 21/11

Kategori: Allmänt

jag försov mig imorse!!! jag skulle börja jobba 8 så jag hade ställt mobilen på 06.30 för säkerhets skull. åsså imorse vaknade jag nån gång och tänkte att ska inte klockan ringa snart? men jag tänkte aja kl är väl inte så mkt då. och sen vaknade jag igen och då tyckte jag att de var så ljust ute så då tänkte jag: nämen jag måste kolla vad kl är och då var den 8.35!!!! så jag var över en halvtimme sen! då fick jag panik och skulle leta åt nummret till konsum men just då ringde Vega till mig och jag förklarade och sen var jag på konsum på 10 min xD första gången jag har försovt mig till jobbet! men de va faktiskt mobilens fel, den va inställd på att alarmet bara skulle ringa mån-fre, inte lör och sön :p så imorrn ska jag ställa 2 klockor så jag verkligen tar mig upp!!


liite drygt att jobba helg igen, de här blir 3de helgen i rad, men sen har jag då inga helger på schemat :) ja sen är jag tydligen ledig hela vecka 49 oxå :D skönt!

sen har jag ju lilla Polly här med, hon är så söt :) hon blir jämt så glad när man kommer hem! kanske för att Roger är så sträng med hon ;) man kan ju inte vara sträng med hon när hon tittar på en med hennes utpluppade stora ögon och fula nos :') haha


nu blire duscha, sen sängen! trött som få :/


pusshej ♥

 Polly boll :)

Kommentarer

  • Dessan säger:

    Åh, har ni lilla Polly? =) Är det för att Mona går på kryckor kanske?? Hoppas att allt är bra med dig. :) Hoppas vi ses något snart, kanske under jul? Krams

    2009-11-23 | 13:19:24
    Bloggadress: http://deessant.blogg.se/
  • Linn säger:

    jo de är för att hon hoppar på kryckor :P jo de är bra är bara lite förkyld just nu :/ ja kanske vi ses dåå fast jag tror att jag och amanda ska vara i arvidsjaur då, men nyår kanske ;) kram

    2009-11-23 | 23:49:22
    Bloggadress: http://winkalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: