winkalinn

måndag 9/11

Kategori: Allmänt

halåå de är ju nine-eleven idag? lr hur? creepy :P

har iaf inte gjort ett skit idag :p skjutsade roger till bollhallen, var en sväng på ica men sen har de inte hänt så mkt mer. Roger kom nyss hem så vi ska väll snart fara och handla så vi har nå mat i veckan :)

men faan va snabbt de blir mörkt ute nu asså! jag skulle kunna gå å lägga mig och sova nu för de är så mörkt å då blir man trött xp haha

har inget vettigt att skriva om idag :p jag har the sims abstinens, de va typ ett år sen jag spela de och nu vill jag testa the sims 3! problemet är bara att min dator är för dålig så de spelet skulle inte funka på den här skrutt datorn! så jag har funderat på att köpa en bärbar dator, den här typ:


 

HP Pavilion HDX X16-1300EO


den kostar "bara" 9 tusen så jag måste tänka liite till innan jag bestämmer mig för om jag ska köpa den lr inte :p
men den går spela the sims 3 på iaf xD

Tror inte de går så bra för Roger, han sitter och gör läxa lr nått och suckar ganska mycket :/ :p 


nämen jag saknar Polly griisen, ska fara till Arvidsjaur snart och kidnappa hon av mamma ett tag ;)

♥♥

en pekingese, hälften av de Polly är :) så söt!

nu ska jag sluta svammla!

pusshejs

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Var glad att du har en dator!!! Kan ju konfiskera den:-)

    2009-11-09 | 20:01:06

Kommentera inlägget här: