winkalinn

15/11

Kategori: Allmänt

Idag skulle jag egentligen fått min lön, men efetrsom att det är söndag idag så fick jag den redan i fredags ;) undra om det bara är konsum som har lön den 15de?

Aja sitter iaf i Lycksele och äter glass i vardagsrummet medans Roger sitter och nöter skate 2, booooring ;) ska tvinga han att se ett till avsnitt av true blood snart, vi har redan sett alla avsnitt i första säsongen så nu ska vi börja på den andra xp haha. men man blir "besatt" av den serien ;p och de konstiga (tycker jag) är att den visas på kanal 1 typ sent på kvällen, dom borde ju typ ha den på 3an lr 5an ist, jag menar vem ser på 1an?? :P så vi har iaf "fixat" serien på ett kanske olagligt sätt :s :P

imorrn ska vi hem till suguman men först ska vi in på "stor stan" en sväng, ska väll se om de finns nå skoj på lindex lr åhlens. Roger sitter och pratar med sig själv å jag förstår inte va han pratar om! haha han är lite kookooo ;-P

God natt, om ni ska sova nu vill säga, de ska då inte jag än på ett tag, först True Blood ;p moahahaha

pusshej leverpastej ♥

 död älg ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: