winkalinn

iiiiiiih :D

Kategori: Allmänt

fick en smärre chock när jag kollade min skolmail nyss, jag hade fått tillbaka mitt biologi hemprov och innan jag öppnade det för att se hur det hade gått så hoppades jag på att jag iaf skulle klarat VG. men då jag öppnade det såg jag att jag hade fått 29.5 poäng av 30 :D alltså en halv poäng ifårn full pott! snacka om att det gjorde min dag, nu kan jag vara glad resten av dagen för det där :)

har varit ute och gått en sväng och det var skönt, så nu blir det att hoppa in i duschen och fräscha upp sig :)  
   får se om man far förbi ikväll och kikar på brännbollen dom ska ha på röbro (tror jag att det var?!) :) 

pusspuss


älsk bakar <3  

Kommentarer

  • dessan säger:

    grattis till den nästan fulla potten :)

    2009-05-06 | 09:45:05

Kommentera inlägget här: