winkalinn

luleå

Kategori: Allmänt

nu var det länge sen jag skrev men det blir som inte att man sitter så mkt vid datorn då de är sommar :) och det enda jag gör om dagarna är att jobba så det är väll inte så kul att skriva om :p
nu är jag iaf ledig två dagar så ikväll åker jag, roger, amanda och nikita till arvidsjaur där vi ska sova hos mormor för imorrn ska vi vidare till luleå :) amanda fick i födelsedags present att pierca sig så det ska hon göra där. sen så har vi så tur att rogers brorsa har lägenhet där så vi kan stanna en natt där hos han :) det blir en liten mini semester :) det blir väl det längsta jag tar mig iväg i sommar då jag har schema ändå till den 30 augusti :/ men men det är ju bra att tjäna pengar oxå :)

nä nu ska jag gå och äta sill och potatis innan jag sätter mig i golfen (som säkert är stekande varm innuti :S) och kör till arvidsjaur :)

hade bra!

pusspuss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: