winkalinn

hmmmmhmhmhmhmhmh-.......

Kategori: Allmänt

nu har våran dator i lägenheten kraschat......... FAN,. den går inte att starta kommer upp nån jävla blå bakgrund åsså står de hur man ska göra och då gör vi så men den går ändå inte å starta......... :/ jag blir störd om allt jag har på datorn försvinner, jag lovar jag dödar nån då!!!!!! helvete....

dagen har varit bra hitills innan jag försökte starta datorn.. de enda vi haft med skolan idag var picknick vid badsjön, vi spelade volleyboll och kubb, i volleyboll spöade teknikarna oss men vi spöade dom i kubb ;-) 

aja hoppas de blir bra väder ikväll så man kan göra nått kul.. 

pusspuss ♥ 

Kommentarer

  • Hampe säger:

    Haft samma fel med våran dator. Testa formatera om med windowsskivan. Funkar inte det måste du ta ut hårddisken, sätta in den i en annan dator och formatera den därifrån :p Krångligt men men..

    2009-06-10 | 23:23:42

Kommentera inlägget här: