winkalinn

helgen m.m

Kategori: Allmänt

ja nu är balen över :D trevligt vare och alla var så fina så :) har aldrig varit så nervös sm då man skulle gå på den där jävla röda mattan :p fyfan asså! men god middag och trevligt sällskap var det ju sen :) och roger var så stilig i sin smoking, än fast han sölade på den under middagen ;) ♥
sedan hände det ju lite tragiska saker under helgen med som man bara inte förstår, så sorgligt när sådant händer.. jag kände inte person så väl men man kan ändå inte undgå att tänka på familjen och alla nära och kära..

nä blev iaf väldigt glad nu när jag fick höra vad jag fick för slutbetyg i kemi b och biologi b :D idag är ju dagen då alla betyg ska vara satta så nu har man typ ingenting kvar att göra i skolan! blir att fira det ikväll med att gå ut och äta på 3an med alla 3or som tar studenten ;)

men nu ska jag nog ta och dra mig hemmåt, har ju ingen fler lektion idag ;)

pusspuss ♥


(jag och roger på röda mattan :) )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: