winkalinn

bröllop/midsommar

Kategori: Allmänt

jepp, idag är det bröllop och midsommar :D trevligt trevligt. jag har nyss duschat så man ska väll ta och fixa till sig lite snart. vi är ju hemma hos roger i lycksele och här är det full rulle, dom har ju inte precis liten släkt om man säger så :p

och nu har man hunnit arbeta en vecka sedan skolan slutade.. känns lite drygt faktiskt men det är ändå skönare på nå vis att jobba än att gå skola. det som suger är bara att man inte får träffa alla kompisar! men alla kommer väll på storumandagarna, har ju så jävla tur med mitt schema så man är ledig lördag och söndag då! :p mohahaha ;) är man bra så är man ;) nämen det ska bli trevligt att träffa alla människor då igen :) 

namen nu måste jag gå å sminka mig så man ser någorlunda mänsklig ut :)


ha en trevlig midsommar,! :)

pusspuss ♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vill du festa med mig på storumandagarna? Eller ska du ut me kompisarna kanske?

    2009-06-20 | 00:50:53
    Bloggadress: http://deessant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: