winkalinn

punkt, punkt, punkt . . .

Kategori: Allmänt

jag är less. på att jobba! ag fattar inte att jag var så jävla osmart när jag sökte jobb att jag inte sa att jag iaf ville ha en vecka ledigt i sommar!! nä nu har man schema till i slutet av augusti istället och är bara ldig typ en dag i veckan, två om man har tur.. men jag får väll tänka att det är pengar.. det känns då verkligen inte som att man har sommarlov :/ imorrn är jag faktiskt ledig sen jobbar jag till söndag då har jag en till ledig dag och sen kommer helvetesveckan.. men det är väll för att det är tärna marknan snart

men men nu ska jag sluta sura och göra nånting annat..

saknar roger gör jag oxå :(

nämen hare bra alla !

pusspuss ♥

Kommentarer

  • Dessan säger:

    I know the feeling! Ska vi bryta benen på varann så vi slipper jobba????!!!

    2009-07-08 | 23:30:19
    Bloggadress: http://deessant.blogg.se/
  • Anna säger:

    VAD TÄNKER DU GÖRA I HÖST SÖTLINN?? :)

    2009-07-08 | 23:32:19
    Bloggadress: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: