winkalinn

17/12

Kategori: Allmänt

omg vad kallt de är ute!! det började rinna ur mina ögon när jag skulle gå hem från konsum! :p nu har jag jobbat sista dagen på mitt schema, men man hoppas ju att man får jobba nån dag då och då där ändå :) fick en julklapp av chefen oxå, råkade kanske öppna den när jag kom hem xD och lill Krille fyller ju 19 idag men han fick sin present igår :) tänk om ett halvår fyller jag 20 ! :D

ikväll blire nog å baka fler glöggbollar som jag ska ge till Rogers föräldrar i julklapp ;o
men nu ska jag snart göra middag om roger kom hem nån gång! :p


pusshej



Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hm, rååkade öppna....

    2009-12-17 | 17:32:26
  • Anonym säger:

    Glöggbollarna är ju perfekta julklappar! Ser ut som svindyra lyxiga praliner! ;) Ska baka å ta med hem också, samt baka en laddning till Antons familj också :)

    2009-12-17 | 20:08:37
  • Dessan säger:

    De va ja som skrev förra inlägget :)

    2009-12-17 | 20:09:02
    Bloggadress: http://deessant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: