winkalinn

14/12

Kategori: Allmänt

de snöar ute :D jag känner mig pigg idag, klev upp typ 8 å sen har jag hunnit vara på arbetsförmedlingen och fått nå papper åsså ska jag gå med i nån a kassa! allt är så tjorvigt tycker jag, fattar typ ingenting xD men det blir säket bra, dom vet väll förhoppningsvis vad dom gör där :p fick iaf en ny "person" nu och hon verka då mkt vettigare än den jag hade tidigare, hon fatta jag ingenting av vad hon prata om , haha!

det blir ju faktiskt lite julstämning när det äntligen snöar ute! för här i lägenheten är de inte så mkt julstämning, det enda julpyntet vi har är en ljusstake ;)


 jag idag, har gjort en liten fläta xD


 ett av dom först korten med ny datorn :)


 daaamp (med mobilen) :p


ha en bra dag! pusshej

Kommentarer

  • Dessan säger:

    Har du klippt håret? :)

    2009-12-14 | 13:32:57
    Bloggadress: http://deessant.blogg.se/
  • Mamma säger:

    Ni har ju julpynt i garderoben, men det går ju inte ut därifrån av sig själv.. :)))

    2009-12-14 | 18:30:51
  • Linn säger:

    Dessan: Nä jag har inte klippt håret, tror jag lr du kanske inte har träffat mig sen jag färgade och klippte det?



    Mamma: Nä de är inge julpynt, bara fult glitter å nån plast klocka!

    2009-12-15 | 13:12:53

Kommentera inlägget här: