winkalinn

-.-

Kategori: Allmänt

har typ städat i köket nu, fan va jobbigt de är att städa en mikrovågsugn! speciellt då man inte har nått sånt där plast skydd där inne som man ska he på då man värmer maten, för då sprätter de överallt i hela mikron! :p när jag hade diskat kom jag på att jag skulle torka ur mikron, men det tog längre tid än jag hade trott för de är ju inte så ofta man gör det men nu är det skinade rent där inne! tills nån använder mikron igen vill säga ;)

till middag idag gjorde jag biffar, potatis och sås, biffarna gjorde jag efter receptet som pappa tipsade mig om på baksidan av löksoppa paketet :p det blev gott men på nått sätt så var dom pappa gjorde mkt godare :p

sen har jag slagit in några julklappar oxå, lr iaf satt snören på dom för det var två kuvert, så jag tyckte det skulle vart lite onödigt att slå in dom i papper :p


ha en mysig kväll!

pusshej ♥


mina första biffar :D

 jul kuvert :)

Kommentarer

  • Dessan säger:

    Biffarna ser supermummsiga ut! :)

    2009-12-09 | 09:21:57
    Bloggadress: http://deessant.blogg.se/
  • Mamma säger:

    Vad duktig du är! Kram

    2009-12-09 | 15:30:47

Kommentera inlägget här: