winkalinn

lycksele

Kategori: Allmänt

nu snart, har nyss packat så vi tar snart lilla golfen, som låter som en traktor, och drar iväg till Rogers päron :) 
   Redovisningen igår gick JätteBra! Juryn skämtade med oss och vi fick dem att skratta så man blev inte lika nervös :p Dom sa att det var ett jätte bra projekt och att redovisningen gick bra! Jag och Suss var typ dyblöta (av svett) när vi var klara men det var så skönt att det var över och att vi var så nöjda med redovosningen :) 
Det känns ju faktiskt som man har en chans på pengarna! :D 

Kul att jag fick så många kommentarer på förra inlägget, blev lite förvånad nu när jag checkade in ;) 

Hade bara två lektioner idag, engelska och matlagning, på matlagningen gjorde vi brockolipaj och hallonpaj, mums! :) 

Nämen nu vill nog Roger att jag ska snabba mig så vi får fara nån gång :p 

Hade bra, pusspuss ♥ 

söööööt <3
(sötgris) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: