winkalinn

jävla

Kategori: Allmänt

ishockey och huvudvärk.. sitter och har på tvn i bakgrunden sverige gjorde nyss mål men de hjälper inte så mycket då det nu står 5-3 till jävla USA... och ont i hubet som en gris har jag, förstår inte varför!
   men nu har jag fått helg iaf för jag har inga lektioner imorgnon :) skönt att hela skolan är ledig på måndag oxå så det blir långhelg!

hoppas att jag inte har lika ont i huvet imorrn för då ska man ju å tagga inför majbrasa och bartömning ;) men det har nog gått över innan dess! nu blire å gå ner till Rogers lägenhet å lägga mig där tills han kommer hem för då ska jag krama sönder han (: han har bara varit borta och sett på hockeyn men jag saknar han ändåå <3

nä men bajs hockey, sverige kan inte ens slå lettland och nu ligger dom under med 100 mål hur fan ska de gå för dom i detta vm?! 

Okej nu gjort dom mål igen så nu ligger dom bara under med ett mål, det finns kanske lite hopp för dom ändå? ;) 

pusspuss <3 

5-5 NU :D :D spännande :o



söt skruvar i lill golfen (med lite bögig hand där med) :) <3

Kommentarer

  • dessan säger:

    de gick ju bra till slut för sverige =)

    2009-04-30 | 08:49:25

Kommentera inlägget här: