winkalinn

6 maj

Kategori: Allmänt

Då var det söndag.. Jag hade typ världens tråkigaste dag igår! Hade så sjukt tråkigt.. Jag måste komma på nått kreativt att göra av mitt liv. Funderar på å börja träna igen, men skulle vilja ha nått annat å göra oxå.. Tror jag har ganska dålig fantasi oxå ;) Det blev ju inte bättre av att det var världens sämsta väder igår heller, idag är det ju inge bättre. Vill att snön ska försvinna nu!

Sitter å väntar på att älsklingen ska komma hem, han är å tränar, så vi får äta frukost. Blir å äta resterna från tacosen vi åt igår, mmm :) Sen vet jag inte vad vi ska hitta på idag. Blir nog inte å fara så långt eftersom vi har sommardäck på bilen..

Imorrn äre måndag och jobb igen, helgerna går för fort :( Å ändå gör man typ ingenting.. Blir då jobb varje dag hela nästa vecka, förutom söndag då för då har vi ju stängt.

Nu ska jag gå och borsta håret eller nått..

Hoppas ni har haft en trevlig helg!


jag vill utomlands igen!

Kommentarer

  • Mammi säger:

    Du kan ju bjuda Mammi på en resa, så far vi :))

    2012-05-06 | 17:27:15

Kommentera inlägget här: