winkalinn

10/1 - 13

Kategori: Allmänt

Är ledig idag för jag jobbar lördag i helgen. Så jag håller på att tvätta lite åsså har jag varit och städat hos mormora :) Fick middag där igår oxå efter jobbet, fisk å potatis, såå gott! Gubben är å jobbar i Umeå så ensam hemma är man å. Tänkte lägga in lite bilder nu medans jag inte har nått bättre för mig! Sen ska jag fortsätta läsa, har börjat läsa "femtio nyanser av honom", som så många andra ;) Började igår och läste 8 kapitel innan jag somnade, så hitills är den då ganska bra :)
 
Bestämde mig för att måla om byrån vi har i toaletten, så målade den hel vit å bytte ut knopparna :)
 
 
Nyårsnaglar :)
 
Gubben fick sätta upp 4 hyllor i köket så vi fick plats me Tassimon nånstans :)
 
Jag å lillebror på julafton ♥
 
Dessan å Amanda :)
 
Anki å Marwin :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: