winkalinn

fejt nian

Kategori: Allmänt

Det har ju varit underbart bra väder i helgen! Igår hann jag träffa pappa och små syskonen en sväng, pappa skulle hit å hämta ski doon som har varit på lagning ;) så vi tog med oss mamma och for ut och fikade på samhället :) sen när dom hade farit så tog jag audin å drog till glommers för gubben var redan där. Så där blev det lite korvgrillning och sånt :) Idag for vi oxå till glommers, åt lite uppstekt palt ute över elden hos lillan och Johnny. Sen for jag å thobias ut å körde med hans fem nia ;) lr han körde å jag åkte, å jävlar va kul det var än fast det är en så gammal skoter! Måste erkänna att thobias hade rätt om att den går ändå gode hårt ;) Så det var ju min första skoter tur för i år. Nu ligger jag hemma på soffan under filten, älsklingen for å träna så jag ska väl börja med nå middag snart. Imorrn är det jobb igen.. Hade bra ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: