winkalinn

12 juli

Kategori: Allmänt

Jag tycker om våran lägenhet jätte mycket, tycker om att det är en källare för det blir så mysigt :) Men det finns två saker jag Inte tycker om med den. Det första är vattentrycket i duschen, ibland kommer de ju bara nån liten stråle ;) åsså är det inte alltid varmt vatten. Och det andra är alla jävla äckliga knäppskorvar som verkar komma in i lägenheten från nånstans!! Jag hatar dom! Igårkväll när vi skulle sova å jag låg å såg ett avsnitt av gossip i sovrummet och Thobias hade redan somnat, så hörde jag hur de typ flög nånting genom rummet, lät skit äckligt. Sen efter ett tag hörde jag hur nånting "ramlade" ner i sängen. Så jag hedde på min lilla lampa på mobilen och lyste på sängen, å tro på fan att där var det ett litet äckel som kröp omkring!! :( Så jag hoppa upp å tog ett papper å skulle försöka ta upp den med, för den höll på krypa upp på Thobias :S Då vakna då Thobias å fråga vad jag höll på med, han trodde typ jag va dum i huvet lr nå ;) Men jag fick då upp äcklet å gick å snörde den.. Blääää!
Är det nått jag hatar så är det kryp!

Nu har jag ätit frukost, ska gå och fixa håret och så innan jag ska bege mig till jobbet. Imorrn är jag ledig, ska bli så skönt! För på lördag blire å jobba igen :/ Men imorrn ska jag iaf förhoppningsvis få göra mina naglar! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: