winkalinn

13 augusti

Kategori: Allmänt

Hej Svejs! Jag är ledig idag med, skönt :) Har varit ledig i 4 dagar ju. I fredags for vi till Piteå och Nolia ändå, vi for med Sanna, Andreas och lille Edwin. Trevligt var de :) Mycke å titta på men de enda jag köpte där var mjukkakor (bröd) å mat förstås. Sen så köpte jag ett spel på barnens hus innan vi for hem, alias, de är så kul :) Resten av helgen har varit mest lugn, blev mycke hemma mys med älsklingen <3 Så idag har jag en liten städ å tvätt dag, man måste ju tyvärr göra sånt oxå ;) Har även ringt om jobb på morgonen så jag har jobb på tjintokk i vinter igen :) känns skönt å veta att man inte behöver gå arbetslös iaf. Nu har jag dammsugat och snört in en tvätt, funderar på om jag ska gå och sola en sväng :) Sen får jag se vad som händer, kanske blir å nöta nå data spel ;) Ha en bra dag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: