winkalinn

18 oktober

Kategori: Allmänt

Jag är verkligen inte bra på att uppdatera min blogg! Men sitter inte så mkt vid datorn sen man fick internet i mobilen ;)

Händer väl inte så jätte mkt här, jag jobbar lite ibland å säker nytt jobb.. För jag får så lite timmar på bolaget, skulle helst vilja ha ett heltids jobb..!
Har sålt min rally volvo oxå! Så nu är jag bil lös.. Men jag får ju låna Thobias fin audi :)

Sitter hemma i lägenheten nu har nyss ätit frukost. Ska dra mig iväg på gymmet snart, var några veckor sen jag var där sist :s Måste börja om på riktigt nu för i januari drar vi utomlands till Egypten! :D Längtar sjukt mkt ska bli så skönt :) Så nu äre bara börja deffa lite grann om man ska törsa gå omkring i bikini!

Ha en bra dag!



fiin audin (:



Älsklingen min och sötaste Liam! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: