winkalinn

spotify

Kategori: Allmänt

har gjort en ny spel lista på spotify så nu sitter jag och lyssnar på den och tittar på bilder som jag förde över fråm gammdatorn till bärbara. Haha man har Goooode gammla bilder och de är alltid lika kul att titta på dom! Man minns så mycket som man har glömt bort att man har gjort! :)


 sommarn 07 tror jag! :p


minns du bajamajan Hanna? ;)


 06 tror jag :p


HAHA liten Tindra


 Ross Mercer ;p


 06-07?

9an

HAHAHAHAHAHAHAHAH


 jag och krilleman





Kommentarer

  • Hanna säger:

    HAHAHAHAHA !

    ja klart jag minns bajamajan ;) <3

    2010-02-04 | 23:05:12
  • Anonym säger:

    haha vad gulliga bilde :) japp, det var DAMPkvällen i förrådet i forsmark :D

    2010-02-05 | 09:43:03
  • Dessan säger:

    Gud! Den kvällen minns jag! :D

    2010-02-06 | 17:16:34
    Bloggadress: http://deessant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: