winkalinn

nails

Kategori: Allmänt

hej hopp gummi s.... :p

de här roade jag mig med igår kväll:




de tog typ ett år!!
jag köpte ett nagel kitt då jag var i Lycksele. Då jag öppnade det såg jag att naglarna var 1 meter långa! Så innan jag kunde börja sätta fast dom gatt jag klippa av alla och fila dom. åsså har jag så små naglar så de fanns ju ingen nagel som passa lillnageln så då gatt jag fila till en helt ny nagel! :p De tog ju ett tag kan jag säga!
Men jag ska måla dom nu för de ser ju lite konstigt ut om dom ska se ut sådär!
Jag hoppas att dom sitter kvar ett tag för man hedde ju fast dom med både lim och sen med gele :)
Jag tycker jag var duktig iaf som aldrig har gjort nått sån här förut! :p haha




Jag lägger upp en bild senare då jag har målat dom!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: