winkalinn

less som satan

Kategori: Allmänt

Internet he**te funka inte i lägenheten så jag sitter nere i Forsvik nu på fordons och skriver. Jag som skulle skicka en massa saker just ikväll och då funkar inte internet :@ Lagomt glad är jag. Å ont i huvet som en get har jag, jag tror de kommer börja åska snart, dels för jag är så arg och dels för att alla går typ omkring med huvudvärk.

Jag tror att ´dagen blev så dålig för den började med att jag klev upp och kollade ut genom fönstret och då låg det typ 3 meter (lr 3 centimeter, kanske?) snö på backen. Det är ju meningen att det ska bli vår nu för nu ör det för lite snö för å köra skoter men fortfarande för mycket för att det ska vara sommar. Inget känns riktigt bra idag.

Roger är nere i verkstan och målar över allt rost på min bil.. Tur att han är så snäll än fast jag bara gnäller på han hela tiden :) Tur att han orkar stå ut med mig när jag har dagar som idag.. ♥

Nu hoppas jag att han är klar snart där nere så jag får fara hem och se Greys anatomy och sen sova!

Hoppas att ni haft en bättre dag än jag!
pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: