winkalinn

luleå

Kategori: Allmänt

nu har vi kommit hem från en dag i Luleå! Fy fan så mycket folk de var där asså, man hinner typ inte kolla på grejer själv för de står så mycket folk ivägen så man får panik :p men jag hittade iaf några grejer!
Men snörök till förbannelse var det efter vägen och värst då man möter en lastbil man bara gissar om man håller sig på vägen lr inte ;p Fast vi tog oss då dit och tillbaks så :p

Nu har vi då bestämt att vi ska vara i Hemavan på nyår och det blir väl kul, tror jag?.. Hoppas de kommer nå fler tjejor dit så man inte bara måste umgås med killarna .. :p



hittade ett par skor som jag funderade på att köpa men det blev inte så, började tänka på hur många gånger jag trodde att jag skulle använda dem ;)


roger köpte en skiiiiit fin jacka! jag vill oxå ha en sån :(


pusshej leverpastej ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: