winkalinn

22/12

Kategori: Allmänt

1 dag kvar till julafton! typ :p

Nu är jag i Arvidsjaur kom hit igår körde lilla golfen men jag tycker det är skönt att köra bil själv då får man spela hur hög musik man vill och sjunga hur fult dom helst xD jag brukar sjunga ganska högt när jag är själv i bilen ;p
När jag kom igår så blev vi bjudna på middag av pappa så jag, amanda, pappa, Tindra, Daniella, Minmei, Maja, Moa och Elias åt middag på Afrodite :) Mysigt var det!
Sen idag har vi hunnit julstäda hela lägenheten och sen for vi ut på samhälle å gick i några affärer men jag hitta då inget spec. Sedan for vi hem till mormor och julpynta hos hon och så beställde vi pizza till middag där. Och nu har vi pyntat mammas lägenhet med och klätt julgranen, så nu är de julmys! Åsså har jag hunnit färga håret ikväll med, mörkbrunt, lr tahiti brunt hette det :p

Ja åsså va jag och Amanda ute och ragga en sväng med golfen oxå, tanka den lite och spela lite musik för allmänheten ;p haha


Nu ska jag gå och blåsa håret så jag får se hur det blev! :o :p


God Jul!

Puss bara på Roger! ;p ♥



Tindra igår men hon skulle hålla sin leksak framför skallen xp

 Rocky (:

Kommentarer

  • Hampe säger:

    Det är ju det som är tjusningen att köra bilen. Jag vrålar då som fan när jag är ute och kör :D

    2009-12-23 | 21:30:48
  • Linn säger:

    haha jag vet ! ;p

    2009-12-23 | 22:44:23

Kommentera inlägget här: