winkalinn

OMG

Kategori: Allmänt

Nu har jag suttit i typ en timme och försökt ändra utseende på bloggen, svårt! Men jag har då fått till något tillslut men så speciellt blev de ju inte :/ ;)

Nu är iaf påsklovet slut.. Har varit ett skönt lov med mycket skoter och solning ;)
Det finns nog inget skönare ställe på jorden än Bergnäs! Det är som att när man är där har man inga bekymmer allt känns frid och fröjd :) Speciellt när det är fint väder så man kan fara ut med skotern och bara fara nånstans och sitta ute hela dagen! Kul att träffa kusinerna oxå ju :p

Idag var det ju skola igen men vi slutade 13.10 så det var en ganska skön dag, speciellt då vi typ bara sitter ocg pratar på engelskan och slipper arbeta ;) Vi har ju en lärare som är liite egen ibland :p

Nämen nu ringde Amanda så jag ska väll bege mig mot ica för att handla mat för den här veckan, JÄVLA biljävel som laddar ur batteriet hela tiden, jag skyller på Roger för det måste vara nån av hans apparater som drar ström!

Aja, see u.

pusspuss

(några påskbilder!)

tindra busungen!
bus Tindra!

söööööt <3
bus Söt <3

bus Jag ;)
ida :)
bus Ida :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: