winkalinn

21 juni

Kategori: Allmänt

har just kommit hem från mamas place, for dit direkt efter jobbet och åt middag å sen vart det tårta med släkten för Amanda fyller år imorrn :) så nu är man spy mätt..

nu har man kommit igång med jobbet på riktigt, känns bara kul för jag tycker det är så roligt å jobba på bolaget, man får vara med om nå nytt varje dag :) samtidigt som man får lite styrketräning av å lyfta alla tunga låder! måste väll bli bättre på å fara på gymmet efter man ha jobbat men de känns lite jobbigt. får ta det dom dagarna man slutar lite tidigare :)

ikväll ska jag nöta the sims 3 igen, började igårkväll och det är söta T's fel ;) han had ladda ner ett spel i söndags som vi satt å nötte flera timmar, haha. men jag har ju ändå inge bättre för mig på kvällarna när han är borta å jobbar så då kan jag lika gärna sitta å nörda :)

imorrn blire jobb igen men får sovmorgon till 12! tror de kommer vara gaanska mkt folk nu dom sista dagarna innan midsommar.. men de är bara kul! :)


hade! ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här: