winkalinn

6 juli

Kategori: Allmänt

hej svejs! har lunch så jag passa på å skriva lite här :)
dom ha börja med salladsbuffe på ica idag, så jävla bra! man får välja precis som man vill, gött!

jobbar bara till 16.00 idag så inte många timmar kvar nu. fick en glad överraskning igår med när pojken fick komma hem redan då! :) så nu har jag han hemma hela veckan, wiie!!

tur han komme hem å fixa de jag hade fuckat upp på hans dator ;) jag och data spel går inte så bra ihop, å jag försökte fixa de flera ggr men gav upp för de funka ändå int. åsså kom han hem å fixa de direkt! ;p

jaao, vi ha börja "tagga" nattivalen på bolaget, är typ smockat med varor på lagret så de finns ju inte lite å göra precis! men de är bara kul :)

nää nu ska jag börja jobba snart igen!


hade ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: