winkalinn

13/1

Kategori: Allmänt

sitter och äter fruktsallad, inte så avancerad tog bara 3 frukter och hackade upp dom ;p men gott blev det, förutom att blodapelsinen var så jivlarns sur :p

har inte gjort så mycket idag hade tänkt kliva upp 9 imorse men min mobil fick nå damp så den ringde aldrig så jag vaknade vid 11 ist :/ men jag har nog ändå inte sovit så mkt inatt för jag hostade som en gris, har typ snor i halsen som kittlar hela tiden :s äckligt jag vet! :p 
roger var hemma från skolan idag för han hade feber igårkväll, vet inte hur mycket för vi har inge termometer men han var väldigt varm iaf! 
men jag har faktiskt varit ute och gått en sväng oxå! gick mot Stensele en bit (: sen när jag komme hem hade Krille hunnit komma hit, han åt sin middag här och for sen hem till Bror för att bli hämtad till "jobbet" ;p 

Blev typ tonfisksallad till middag, gott gott, Roger åt nå findus färdig mat.. Nu ikväll har jag duschat och sen fick jag smink abstinens :p wierd I know, men jag har inte sminkat mig på jätte länge för jag har varit förkyld så då fick jag för mig att sminka mig och det var kul ;p haha 

Snart kommer nog Krille hit igen då han har slutat på "jobbet", då ska vi se Star Wars episode 3, jag försöker se alla star wars filmerna för jag har aldrig sett dom förut :p har bara hunnit dom nya och dom är ju bra iaf! :) 

hade bra! ♥



fruktsalladen, äpple banan och blodapelsin :p  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: