winkalinn

AFA

Kategori: Allmänt

jeeep nu har jag varit vaken sen halv 6 imorse. Inte för att se hockeyn som många kan tro (fast jag hann se mycket av matchen ändå) utan för att fara till AFA där vi har börjat med Lyftet för Arbetsförmedlingen.
Vi skulle vara där 7 men jag klev upp i tid för jag var inte säker på att rally golfen skulle starta, men de gjorde den :D jag hade ju haft på motorvärmare hela natten :)

Så vi var en liten grupp "ungdomar" där på AFA som träffades och våra handledare. Så det vi ska göra nu är att försöka hitta en praktik plats så vi har nått att göra om dagarna :p nä men man har ju större chans att få jobb om man har praktiserat på stället som man vill jobba på. Men jag är med mest för att ha nått att göra, för jag hoppas att jag får jobb ändå snart! Jag kommer ju inte sluta söka jobb bara för att jag får praktik! Jag ska då iaf söka praktik på sjukan :)

Så imorrn ska jag vara på AFA kl 7 på morgonen igen :s :p


Ja Sverige är ju bäst förresten, vi fick typ se hela ishockey matchen på AFA som tur var :p Hejja hejja :p


nu ska jag hitt på nått!!







Douglas Murray (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: