winkalinn

najs

Kategori: Allmänt

har hunnit göra mycket nu på morgonen känns de som. det började med att vi försov oss liite grann så det blev lite stressigt. bilen starta utan problem sen var det blås kontroll på samhälle, jag hatar att blåsa i den där saken för man orka ju knappt blåsa ut så länge man ska! :p men det var tur att de va en snäll polis för jag hade ju dimljusen på så jag fick en liten kommentar om att det var olaglig ljuskombination men fick ingen böter iaf ;)
sen for jag å lämna in bilen på OK för nu ska den äntligen lagas :D
ja åsså hann vi vara om till kicki en sväng å drick nå kaffe, efter det skjutsa jag mamma till skolan å mormor på sjukan och nu är jag hemma igen. funderar på å sova en liten sväng ;) sen göra nå nytta, typ städa lägenheten?


ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: