winkalinn

aouch

Kategori: Allmänt

känns som de är mkt som händer just nu! har fått tips om mer jobb som de nog blir å ringa om imorrn. åsså väntar jag på besked från skolan, för jag kan ju inte riktigt söka jobb på riktigt här förrän jag får veta om jag kommer in på nån skola och kanske måste flytta härifrån..
har börjat vänja mig med att bo här nu, trivs mkt bättre här än jag gjorde i storuman. det enda som suger är att man bor så långt ifrån alla vännerna :/
men i helgen får jag ju träffa söt hanna! ♥


idag har de inte hänt mycke, jobbat en sväng och skött om hund rackarn som vägrar bajsa än hur långt man går med han! har mått lite halvdåligt hela dan typ haft ont i hela kroppen. la mig på värmedynan ett tag å vila och sen somna jag ju såklart, inte skönt att vakna upp en timme senare typ dränkt i svett ;)

nu blire å snör se isäng snart å se om man kan somna.


gonatt




jag och söt innan nordic rock i sommar ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: