winkalinn

tisdag 10/11

Kategori: Allmänt

shaaaa, whats up?

jobbat hela dagen och det var en ovanligt dryyg dag för det fanns typ ingenting att göra! de är dom dagarna som går sekigast. Men det är ju bra att få pengar för att inte göra någonting heller ;) Moahahah ;)

nämen nu är jag trött ska snart tvinga roger att vi ska lägga oss och se ett avsnitt av true blood, måste ju se om de är nån bra serie :p MEEN jag har ju sovmorgon imorrn till 11 :O amaazing ! fick även schema på två veckor till på konsum idag, glad är jag för de! just de kom på att jag säkert inte kommer få sovmorgon imorrn för dom ska komma och "sota" fläkten?! för de är typ stopp i hela huset lr nått xp så dom kommer säkert och väcker mig :/

nämen nämen nämen SOVA.NU!

pusshej ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: