winkalinn

24/11

Kategori: Allmänt

idag är det en månad kvar till julafton! :O kuul ;)

har varit ledig idag, men jag var ju hemma igår oxå men då hade jag feber och ont i halsen. men de har då gått över nu så imorrn äre jobb igen, fast jag börjar inte förän 11 så de blir ju lite sov morgon oxå :) sen jobbar jag tors fre å sen är jag ledig en hel vecka :D känns typ som att man får lov eller nått :p
så på fredag efter jag slutar åker jag (och roger tror jag? :p) till arvidsjaur och hälsar på alla där.

ja eftersom jag inte hade så mycke å göra igår så såg vi ju klart säsong 2 av true blood och nu finns de ingen nyare säsong ute! booring :/

och Polly ligger på golvet och ser söt ut än fast hon spydde lite imorse men hon hade nog bara druckit lite mycket vatten :p

nä nu ska jag duscha och sen sängen :)


pusshej leverpastej! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: