winkalinn

soool :D

Kategori: Allmänt

nu känns det faktiskt som att det är sommar ute :D man kan gå utan jacka ute och inte frysa :) det är nog faktiskt varmare här än vad vi hade det i sthlm, jag tror det var en dag som var riktigt varm och det var på fredagen då vi skulle fara hem.

det var en trevlig och händelserik vecka i sthlm, vi hann vara på många ställen b.la. riksdagen, naturhistoriska, teknikens hus, gröna lund m.m. :) men det roligaste var nog gröna lund ;) jag åkte den nya karusellen insane 2 ggr men det skulle nog ha räckt med en gg för jag mådde så dåligt andra gången, lr det gjorde jag första gången med. jag tycker inte den var nå rolig alls, man fick bara ont i huvet och panik xD
   haha kom just på att spökhuset var det roligaste, fan va panik vi fick vi var 5 tjejer som gick med varandra och i slutet slogs vi nästan för att alla ville vara längst fram i ledet, så långt ifrån spökena som möjligt ;)

nämen nu ska jag egentligen göra kemi ;)-
bilr valsträning sen ikväll, får se hur det går nu när jag har köpt skorna som jag ska ha på balen :s :p

hare bra :)

pusspuss



vinnaren av ESC, låten var väll ganska bra men jag vet inte om jag håller med om att han är så söt som alla säger, då är då roger mycket sötare ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: